NOVÝ systém administrativního poplatku

17.10.2022

Od 1. ledna 2023 zavádíme nový systém efektivní administrativní činnosti (dále EAČ), souvisí přímo s využíváním nového recepčního systému v objednávání, administrativním zpracování a využívání elektronického administrativního komunikačního systému s pacienty a lékaři.

Nově vytvořený systém, nám umožňuje zvýšit efektivitu práce lékaře, který následně získává více času na péči o pacienty. Získané prostředky budou přímo využity přímo v tomto systému, který pokryje nárůst finanční náročnosti EA systemu.

Chcete-li využívat službu individuální recepce, v systému efektivní administrativní péče, je možné se dobrovolně stát členem tohoto administrativního programu a využívat jeho výhod. Členství nemá vliv na stupeň, typ a kvalitu klinického vyšetrení. Týká se systemu administrace objednání a přeobjednání, rovněž  výběru volného  termínu. Roční poplatek (12 kalendářních měsíců, od 1. dne úhrady) za administrativní zpracování dat a služeb speciálního recepčního systému činí 700Kč, pro starobní důchodce 500Kč . Invalidní pacienti, studenti a děti jsou členy automaticky.

Kompletní popis služby a ceník ostatních služeb naleznete zde.